Felgi aluminiowe, alufelgi VREDESTEIN

Początki firmy sięgają pierwszej dekady dwudziestego wieku. W 1908 roku w miejscowości Enschede rozpoczęła się eksperymentalna produkcja opon do samochodów osobowych. Wtedy po raz pierwszy na rynku pojawiła się marka Vredestein. Ostatnia dekada ubiegłego stulecia upłynęła w firmie na rewolucyjnych zmianach. Dzięki pomocy państwa, została ona gruntownie uporządkowana, a następnie wykupiło ją konsorcjum o nazwie Vredestein Investment Consortium. Nowi inwestorzy postanowili wycofać się z nieopłacalnych rynków i ugruntować pozycję marki tam, gdzie została ona wcześniej ustalona. Firma odważniej wkroczyła do sektora rolnictwa, a w 1993 roku podjęła próbę szerszego zaistnienia w Azji, zakładając spółkę join-venture ze szwajcarską Maloya Tyres. Vredestein zwrócił też na siebie uwagę współpracą z włoskimi projektantami z Giugiaro Design, stając się pierwszym producentem na świecie dbającym o stylizację swojego ogumienia. Innym ciekawym produktem było koło zapasowe fabrycznie montowane w takich samochodach, jak Mercedes SL, Porsche 911 czy Maserati 4000 GT. 

Początki firmy sięgają pierwszej dekady dwudziestego wieku. W 1908 roku w miejscowości Enschede rozpoczęła się eksperymentalna produkcja opon do samochodów osobowych. Wtedy po raz pierwszy na rynku pojawiła się marka Vredestein. Ostatnia dekada ubiegłego stulecia upłynęła w firmie na rewolucyjnych zmianach. Dzięki pomocy państwa, została ona gruntownie uporządkowana, a następnie wykupiło ją konsorcjum o nazwie Vredestein Investment Consortium. Nowi inwestorzy postanowili wycofać się z nieopłacalnych rynków i ugruntować pozycję marki tam, gdzie została ona wcześniej ustalona. Firma odważniej wkroczyła do sektora rolnictwa, a w 1993 roku podjęła próbę szerszego zaistnienia w Azji, zakładając spółkę join-venture ze szwajcarską Maloya Tyres. Vredestein zwrócił też na siebie uwagę współpracą z włoskimi projektantami z Giugiaro Design, stając się pierwszym producentem na świecie dbającym o stylizację swojego ogumienia. Innym ciekawym produktem było koło zapasowe fabrycznie montowane w takich samochodach, jak Mercedes SL, Porsche 911 czy Maserati 4000 GT. 

Więcej
Pokazuje 1 - 5 z 5 elementów
Pokazuje 1 - 5 z 5 elementów